Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Kiedy weszłam do sklepu house zarówno przy kasie jak i na sali sprzedaży panował porządek. Personel jednak nie był widoczny, nikt mnie nie przywitał, dopiero po kilku minutach przeglądania asortymentu dostrzegłam jedną z ekspedientek rozmawiającą przez telefon. Nikt nie zapytał w sklepie czy może mi w czymś doradzić. W przymierzalni panował porządek i ład. Brakowało mi jednak sprzedawcy koło przymierzalni , który podał by mi odpowiedni rozmiar ponieważ bluzka , którą przymierzyłam okazała się za duża. Po opuszczeniu przymierzalni sama musiałam odwiesić rzeczy ponieważ nikt ze sprzedawców nie zaproponował mi odwieszenia ich na miejsce . Przy kasie ekspedientka nie zaproponowała mi nic z dodatków do bluzeczki. Kiedy zapytałam o możliwość zwrotu towaru dowiedziałam się iż jest to tylko i wyłącznie ewentualność zwrotu na kartę podarunkową- co okazało się nie prawdą ponieważ doczytałam na stronie internetowej , że za towar zwrócony w dzień zakupu klient otrzymuje gotówkę lub uznanie na kartę bankową , którą płacił