Opinia użytkownika: Mirosław_236
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy to brak personelu na sali sprzedaży. Jedyną osobą spotkałem przy kasie. Reszta chowa się po kątach. Na prośbę o znalezienie danego tytułu został wezwany inny doradca klienta (młoda dziewczyna, ciemne włosy spięte w koński ogon). Dany tytuł nie był osiągalny, zostałem poinformowany o możliwości bezpłatnego zamówienia książki do salonu.Poprosiłem o doradzenie kupna książki, konkretnie kryminału. Dziewczyna wykazała się wiedzą produktową. Poleciła trzy książki, być może najbardziej popularne. Po zdecydowaniu na kupno książki zostałem odesłany do kolejki do kasy.Kasę obsługiwała jedna osoba, przy problemie, ze mianą ceny, została wezwana kolejna. Kasjerka zaproponowała mi produkty z oferty specjalnej. Brakło pytania o nabicie punktów Payback oraz torbę na zakupy.Porządek na sali sprzedaży był względy. Dział prasy w całkowitym nieładzie. Podobnie wyglądał dział z artykułami papierniczymi. Brakowało cenówek zarówno na regałach jak i na produktach. Wiele produktów było uszkodzonych (kalendarze, kartki upominkowe, kolekcje sezonowe), niektóre książki nosiły ślady użytkowania. Przy regałach z książkami dla dzieci były poustawiane kontenery - częściowo ograniczały przejście, powodowały ogólny nieład.