Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: AIG

Treść opinii: Nienawidzę wmuszania, wmawiani i wszelkich innych działań słownych, mających na celu bezwzględny zakup produktu, tu pakietu ubezpieczenia. Takie działania cechują pracowników AiG, usiłujących ”wepchnąć”, niemal na siłę pakiet ubezpieczeniowy, jako kolejny, ulepszony produkt. Nie oferuje się zamiany posiadanego pakietu, twierdząc, że nie są upoważnieni do takiego działania. Taką postawę prezentowała pani Anna, dzwoniąc do mnie wieczorem 24 II. Najpierw wyraziła zdziwienie, że już jakiś pakiet ubezpieczeniowy posiadam i zaraz starała się ustalić jego rodzaj, wplatając udogodnienia tego, który chciała przedstawić. Nie reagowała na fakt, że nie jestem zainteresowana kolejnym fenomenem ubezpieczeniowym, usiłowała ”grać” słownie na zdrowiu i jego ochronie w powiązaniu z tzw. niewielkim wydatkiem. W końcu zaznaczyłam, że przecież moje dane kontaktowe nie wzięły się znikąd w AiG, na to usłyszałam irytująco, że pozyskano je zgodnie z prawem. Gdybym była pozbawiona kultury, rozłączyłabym się – bezczelnie, ale nie stać mnie na to. Też miałam do czynienia z działaniami marketingowymi, moja asertywność jest daleko-idąca. Każdą, rozpoczętą rozmowę staram się zakończyć, ta zaczęła przypominać słowne przepychanki. W dodatku pani ”zacinała się”, co zapewne było efektem tego, że nie dopuściłam do wyrecytowania wyuczonych formułek marketingowych, a pani Annie zabrakło ”elastyczności” w prowadzeniu dialogu, zmarnowała swój i mój czas, niczego nie zyskała, nie potrafiła nawet odnieść się miarodajnie do moich sugestii, w głosie dało się wyczuć ignorancję dla nich, żeby nie określić tego złością. Rozmowę udało się zakończyć po kolejnym stwierdzeniu, że nie jestem zainteresowana. Wydaje mi się, że ta pani powinna najpierw nauczyć się ”kontaktowości”, dopiero potem oferowania czegokolwiek. Poczytałam potem komentarze nt. tej firmy w necie, były miażdżące, co do sposobu ”łapania” klientów.