Opinia użytkownika: paulinaforyś
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Placówka mBanku, do której udałam się w celu podpisania umowy jest miejscem, które zachęca klienta. W środku pani, która wita, pyta o jaką sprawę chodzi - bardzo uprzejma, jak najbardziej na plus. Do doradcy poproszona zostałam po 3 lub 4 minutach oczekiwania, zaproponowano mi coś do picia. Pani obsługująca mnie była uprzejma i załatwiała wszystko sprawnie, wytłumaczyła mi warunki obowiązujące przy wybraniu poszczególnych kont i doradziła najbardziej jej zdaniem odpowiednią opcję - niestety tu odezwała się typowa w tej branży chęć wepchnięcia klientowi czegoś droższego, mimo że prosi o opcję tańszą. Niestety przy składaniu wniosku o konto przez stronę mbank.pl formularz nie daje możliwości wybrania sobie konta, jakie chcemy założyć. Poprzez przejście do formularza z zakładki eKonto mobilne złożyłam wniosek o, jak okazało się już w placówce, zwykłe konto. Duży minus, po raz kolejny sytuacja usiłowanie "wciśnięcia" klientowi czegoś droższego (pewnie mało kto wyłapałby tę niewielką różnicę przy podpisywaniu umowy z kurierem, a taka opcja na stronie jak najbardziej istnieje). Pani obsługująca mnie usiłowała wmówić mi, że to mój błąd, po prośbie skontaktowania się z kimś odpowiedzialnym za stronę i jej funkcjonowanie zniknęła gdzieś na moment. Kiedy wróciła, powiedziała, że nie wie, jak to możliwe. Anulowanie wniosku i złożenie nowego - już poprawnego - poszło sprawnie, pani przez cały czas była uprzejma, odprowadziła mnie i pożegnała. Mimo wszystko mam co do tej instytucji mieszane uczucia, nie wiem, czy zapowiada to miłą współpracę czy kolejne kłopoty.