Opinia użytkownika: Kamil_933
Dotycząca firmy: Jaz-bud
Treść opinii: Witam, Pracownik Jazbudu byli nie w porządku do mojej osoby i jego stanowisko nie było pro klienckie. Nie raz musiałem przypominać abym otrzymał odpowiedz na wysłanego maila. Byłem osobom z polecenia, a zostałem potraktowany gorzej niż z ulicy. Nie przypominam sobie chociaż jednego razu abym został potraktowany godnie i profesjonalnie. Na pierwszym spotkaniu pracownik zamiast ze mną rozmawiać zajmował się mailami, a koleżanka obok w sportowej bluzie z kapturem jakby chciała, a nie mogła zaproponowała kawę lub herbatę. Jak widać będę musiał chyba napisać podanie z prośbą do prezesa firmy o wysłanie na kurs z obsługi klienta. Nawet nie wyszli z inicjatywą aby rozwiązać całą sytuacje tak aby każda ze stron była zadowolona. Jeszcze tak ani razu nie byłem potraktowany jako klient nawet w sklepie spożywczym.