Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: PPO Żernica
Treść opinii: W dniu 20 lutego, dwukrotnie przekraczaliśmy bramki autostradowe na PPO Żernica i dwukrotnie doświadczyliśmy sprawności organizacyjnej przy korkujących się przejazdach, najpierw przy opłacie za przejechany odcinek, potem przy wjeździe na płatną część. Prawobrzeżne stanowiska były przeznaczone dla ViaAuto, ale tworzące się kolejki spowodowały, że pojawił się pracownik i skierował samochody do tych stanowisk, aby sprawniej można było dokonać opłaty. Kasjerka witała z uśmiechem i bardzo szybko dokonała rejestracji transakcji, a na wyświetlaczu widoczna była nie tylko kwota do zapłaty, ale także wpłacone pieniądze i należna reszta, dopiero potem pojawiało się podziękowanie i życzenie szerokiej drogi. Taki stan nie ma miejsca np. na SPO Prądy czy Przylesie, czy nawet PPO Karwiany, gdzie po wyświetleniu kwoty do zapłaty, od razu jest pożegnanie. Gdy potem wracaliśmy, do poboru przejazdówek były czynne 3 stanowiska, w tym dwa dla ViaAuto i znów zaczęła tworzyć się kolejka do ręcznego poboru biletu, i znów pojawił się pracownik z świetlnym sygnałem, zezwalający na pobór przejazdówek przy dwóch pozostałych stanowiskach, co więcej, bilety wręczał pracownik, to znacznie usprawniło wjazd na płatną A4. O bezpiecznym oznakowaniu terenu, nie raz już pisałam i nic się nie zmieniło, utrzymano wysoką jakość tego stanu, natomiast organizację, szczególnie uznałam za wartą słów uznania, w tym dniu.