Opinia użytkownika: klient_101
Dotycząca firmy: JULA
Treść opinii: Podczas mojej wizyty w sklepie było czysto, na wejściu były dostępne gazetki promocyjne. Chciałam kupić folię przeciwsłoneczną do samochodu tak aby nic nie było przez nią widać ponieważ mój mąż posiada samochód dostawczy i często ma na samochodzie drogie narzędzia. Poszukiwania pracownika z działu gdzie były folie trwała około 20 minut, gdyż nikt kto przychodził nie potrafił polecić odpowiedniej foli. W końcu przyszedł pan który doradził mi odpowiednią folię(tak mi się wydawało) . Zakupiłam towar i udałam się do domu. Gdy mąż wrócił z pracy zaczął naklejać folię , wtedy okazało się iż nie nadaje się ona ponieważ wszystko przez nią widać. Pojechałam przy najbliższej okazji do sklepu w którym kupiłam folię i dowiedziałam się iż to moja wina ponieważ na opakowaniu jest napisane że folia ma 35% przyciemniania i reklamacji mi nie uznają. Wiem że towar był rozpakowany i kawałek foli brakował ale dopiero po naklejeniu kawałka okazało się że to nie jest ta folia. Pan z działu reklamacji poinformował mnie że na opakowaniu jest napisany procent zaciemnienia, ale ja niestety nie znam się na tym, dlatego szukałam wtedy pomocy w personelu sklepu. Nie polecam korzystania z porad tego sklepu.