Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: New Yorker
Treść opinii: Na wejściu do sklepu nie spotkałem nikogo z obsługi. W sklepie spedziłem ok 40 minut . Brak jakiegokolwiek zainteresowania personelu moją osobą do momentu, w którym sam nie poprosiłem o wskazanie interesujacej mnie rzeczy. Dziewczyna pracująca w sklepie zaprowadziła mnie dokładnie tam, gdzie chciałem trafić i z uśmiechem zapytała czy może jeszcze w czymś pomóc. Podziękowałem, a ona wróciła do porządkowania ubrań w drugiej cześci sklepu. Znalazłęm w końcu to co mnie interesowało i poszedłem do kasy. Zwyczajowe "dzień dobry" i plus kwota do zapłaty i na tym skonczyła się moja rozmowa z kasjerką. Mimo przeglądania portfeli leżących przy kasie nikit nie próbował mnie nimi bardziej zainteresować, lub pokazać innych rodzajów. W sklepie panował w wiekszości miejsc porządek, choć nie zawsze. Duża powierzchnia sklepu, duży wybór. Miejscami trzeba się odrobine przeciskać między wieszakami. Obsługa bardzo bierna, ale przyjazna i uśmiechnięta gdy w końcu do Ciebie dotrze.