Opinia użytkownika: Dot
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: A więc parę dni temu wybraliśmy się grupką z pracy na szybki lunch do Placu Unii Lubelskiej. Na poziomie -1 jest tam kilka miejsc serwujących jedzenie. Część z nas skierowała się do restauracji azjatyckiej, część do SaladStory, ja wybrałam Subwaya. I to był mój błąd. Choć kolejki we wszystkich miejscach były porównywalne, to ja czekałam zdecydowanie najdłużej. Obsługa robiła wrażenie zmęczonej i zniechęconej. Ale to nie koniec. Prawdziwe problemy zaczęły się przy zamówieniu. Otóż miałam ochotę na kanapkę z tuńczykiem. Kiedy przyszło do "kompletowania" mojej kanapki, pracownica nagle zorientowała się, że kończy im się tuńczyk. W pierwszym odruchu próbowała sprzedać mi kanapkę o istotniej zniżonej zawartości tuńczyka, kiedy zwróciłam jej uwagę, powiedziała, że niestety właśnie im się tuńczyk skończył, zaraz uzupełnią, ale będę musiała poczekać. Czekałam. Czekałam. Zero informacji, ile moze to potrwać. Czekałam ponad 5minut.... Co ciekawe, w międzyczasie przyjęte zostały jeszcze dwa zamówienia z tuńczykiem, dopóki ktoś z obsługi się nie zorientował, że będą z nimi problemy. Koniec końców na kanapkę się doczekałam, ale nie usłyszałam słowa przeprosin za zaistniałą sytuację. Choc kanapka, nie przeczę, była dobra, to wizyta pozostawiła niesmak...