Opinia użytkownika: Joanna_1066
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Jakość obsługi klienta w tej placówce pozostawia wiele do życzenia. Pracowników na hali sprzedaży jest niewielu i przez to są trudno dostępni. Pracownicy pytani o miejsce jakiegoś towaru nie podchodzą z klientem do tego miejsca, tylko opisują lokalizację. Na stoisku z rybami nie ma pracownika na stałe, trzeba tam bardzo długo czekać, bądź szukać go na stoisku warzywa/owoce ( jest taka informacja ). Towary w strefie przecen są ometkowane w sposób uniemożliwiający zeskanowanie ceny, zarówno przez czytnik jak i w kasie, co powoduje konieczność wpisania kodu przez kasjerkę i wydłuża istotnie czas oczekiwania. Wiszące nad alejkami tablice z opisem asortymentu nie są aktualne. Np w alejce 32 opisanej "kawa, herbata" nie ma herbat, w alejce 31 opisanej "ciastka, kawa" nie ma kaw, tylko herbaty. Kasjerki często zapominają o poproszenie o kartę Payback, nawet przy wysokich kwotach zakupów. Duża liczba klientów przy kasach nie powoduje otwarcia kas dodatkowych.