Opinia użytkownika: Marta_2417
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W SALONACH SĄ MASAKRYCZNE KOLEJKI, NIEZALEŻNIE OD DNIA TYGODNIA I PORY DNIA, CZAS OCZEKIWANIA W URZĘDACH CZĘSTO JEST KRÓTSZY NIŻ W PUNKCIE ORANGE, OBSŁUGA CAŁKIEM MIŁA, ALE BARDZO CZĘTO NARZUCAJĄ DODATKOWE I CAŁKIEM NIEPOTRZEBNE USŁUGI, STOSUJĄ CHWYTY MARKETINKOWE, KTÓRE NIE ZACHĘCAJĄ KLIENTA TYLKO GO IRYTUJĄ, MIAŁAM OKAZJE USŁYSZEĆ PYTANIE O TREŚCI ''KIEDY SIĘ PANI KOŃCZY UMOWA INTERNETU?'' PODCZAS WYRABIANIA DUPLIKATU KARTY (CZYLI TEMAT NIE ZWIĄZANY Z INTERNETEM W ŻADEN SPOSÓB), PYTANIE WYDAŁO MI SIĘ NIE NA MIEJSCU, TYM BARDZIEJ, IŻ NIE POSIADAŁAM UMOWY Z INTERNETEM W ORANGE TYLKO INNEJ FIRMIE, A UMOWA BYŁA NIEDAWNO ZAWARTA, WIĘC NAWET JEŚLI MIELI TO W BAZIE (W CO WĄTPIE) TO WIEDZIELIBY, ŻE NIE WZIEŁABYM TEJ USŁUGI U NICH Z PROSTEGO WZGLĘDU-NIE CHCIAŁABYM PŁACIĆ KARY UMOWEJ W INNEJ FIRMIE. OFERTY CAŁKIEM PRZYZWOITE, POD WARUNKIEM, ŻE NA DANY TELEFON NIE TRZEBA CZEKAĆ PONAD 3 DNI ROBOCZE, TO WIELKI MINUS, ŻE MAJĄ NA STANIE DANEGO SKLAPU OGRANICZONĄ ILOŚĆ PROMOCYJNEGO SPRZĘTU.