Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Allianz

Treść opinii: Byłam w placówce aby zgłosić szkodę - uszkodzenie kończyny ( jest to bardzo popularne zdarzenie). Przy przyjmowaniu zgłoszenia uczestniczyły cztery osoby, które się zmieniały. Panowała atmosfera niewiedzy. Sprawe otworzył pracownik, który następnie wyszedł i dzwonił do osoby, z którą rozmawiał bardzo głośno sygnalizując, że nie wie jakie dokumenty ma ode mnie pobrać. Zostałam umiejscowiona w osobnym biurze, jednak było ono przeszklone a drzwi były otwarte, więc uczestniczyłam w konwersacjach między pracownikami. Przyjmowanie zgłoszenia trwało około 30 minut - wydłużony czas wynikał tylko i wyłącznie z braku umiejętności i wiedzy. Pragnę dodać, że biuro mieści się na pierwszym piętrze i nie miałabym możliwości dostania się tam gdyby moja kontuzja wymagała poruszania się na wózku inwalidzkim, ponieważ nie ma windy