Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Gdy przejeżdżamy lub jesteśmy w Nysie, zdarza nam się postój na tej stacji paliw Orlenu. 4 lutego zatrzymaliśmy się dla skorzystania z małej gastronomii Stop Cafe. Czynne było jedno stanowisko obsługi z panią Magdaleną, przy drugim stała tabliczka, zapraszająca strzałką do stanowiska obok. Nie byłoby nic dziwnego, gdyby strzałka z tabliczką (zaproszenie do kasy obok), była skierowana do kasy obok a nie w stronę prezentacji artykułów handlowych i tym samym, też do wyjścia z placówki. Trochę to komicznie wyglądało – zapraszać tam, gdzie nie ma kasy. Jednak, gdy ustawiła się pokaźna kolejka, tabliczka znikła i pracownik Kamila zajęła się także obsługą czekających, więc ”poszło” sprawniej. Postawa pracownicy była nienaganna – uśmiech, powitanie, dodatkowe propozycje, prośba o kartę Vitay, miłe i grzeczne pożegnanie. Teren stacji nie budził moich zastrzeżeń co do ogólnego wyglądu, bo było czysto i miejsce do parkowania też się znalazło, choć trafiliśmy na sporą ilość klientów, nietankujących paliwo.