Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Otrzymałem awizo do odbioru przesyłki poleconej InPost ze wskazaniem punktu odbioru w sklepie firmowym Pieczątka Polska. Trafić łatwo ale odebrać trudno. Sklep pracuje w godz. 8.oo-16.oo. Obsługa grzecznie tłumaczy, że tu tylko pracuje i nie ma wpływu na tego typu utrudnienie.Pytanie - dla kogo są to dogodne godziny? Dla emeryta, gosposi czy bezrobotnego? Nie każdy pracuje "za rogiem". Bywa, że w odległej miejscowości bądź w zbliżonych godzinach. Pozostaje urlop albo L4.InPostu to nie obchodzi, sądu czu innej instytucji też - przesyłka nie została podjęta w terminie i zgodnie z przepisami wszystko gra. Nie wiem, co na to UOKiK?Od lat kibicuję wszelkim demonopolizacjom i kreatywnym rozwiązaniom. Były przesyłki z blachą, notatniki, koperty z tektury i flagowe Paczkomaty. Dlaczego InPost "obniżył loty"? Jednym z pewniaków są zmiany, nie mogą jednak odbywać się kosztem obniżania standardów jakości obsługi klienta. Ja się na to nie godzę!