Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Nie wiem czy takim dobrym rozwiązaniem zmian organizacyjnych w PM, jest przeniesienie wypieków cukierniczych, jako przedłużenie ciągu lad stoiska wędlin. Ekspedientki wędlin nie mogą obsługiwać tych wyrobów, więc trzeba użyć przycisku dzwonka, aby zjawił się ktoś do obsługi (odkroić, zważyć, zapakować). To opóźnia sprawność obsługi, bo na pracownika trzeba czekać i chyba spadnie popyt na ciasto, które bardzo smaczne mają. W starej aranżacji, przy kasie, zawsze była tablica z widocznym z daleka napisem ofert dnia, teraz wszystko się ”rozmyło”, jakby ukryło. Nie pasuje mi ten stan, może z czasem się przyzwyczaję, ale na dzień 3 lutego, nie uważam tego za wygodę, wręcz przeszkodę, choć doczekałam się pracownicy i zakup zrobiłam. Co do postaw prezentowanych przez obsługę sklepu, pełna kultura i życzliwość, także ogólny wygląd był bez zastrzeżeń – ład, porządek, estetyka, przestrzeń i przejrzystość mnogości zaopatrzenia.