Opinia użytkownika: Iwona_1123
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Infolinia banku Credit Agricole jest obsługiwana przez osoby, które raczej nie są przychylne klientom. Nie jest trudno się tam dodzwonić, ale można pomarzyć o miłej obsłudze. Ponadto zlecenia przekazywane telefonicznie są po prostu ignorowane. Po milionie pytań mających na celu zidentyfikowanie mojej osoby (bo chyba głównie tym zajmuje się infolinia) nie potrafią wykonać mojego zlecenia. Chciałam dokonać nadpłaty kredytu hipotecznego, w tym celu musiałam złożyć dyspozycję telefoniczną (przez internet oczywiście się nie da). Miałam do wyboru skrócenie okresu kredytowania lub zmniejszenie raty. Telefonicznie poleciłam zmniejszenie okresu kredytowania co pani obsługująca mnie jeszcze raz powtórzyła zaznaczając, że rozmowa jest nagrywana. Dzisiaj okazało się, że moja nadpłata została zakwalifikowana na spłatę bieżącej kwoty kredytu (normalnie bieżące raty są potrącane z mojego konta osobistego). Tak więc nie mam skróconego okresu kredytowania, nic nie uzyskałam. W poniedziałek znowu będę musiała walczyć o prawidłowe wykonanie mojego zlecenia. Nie polecam tego banku, który ma niesamowicie ograniczone opcje internetowe i trudno się porozumieć tam z kimkolwiek.