Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Duże zmiany w Polo Markecie nastąpiły, bo zlikwidowano jedno stanowisko kasowe, powiększając, tym samym, powierzchnię handlową – dział alkoholowy stał się samoobsługowy, a wypieki cukiernicze przeniesiono do działu z pieczywem. Ponadto zmieniono diametralnie prezentacje artykułów i klient robiący zakupy musi tu spędzić sporo czasu, aby odnaleźć poszukiwane artykuły. Dobrze, że dział warzyw i owoców pozostał po dawnemu. Ogólnie, wszelkie zmiany postrzegam pozytywnie, niwelują one monotonność i rutyną, jednak tego dnia (26 I) , miało to dla mnie ujemne znaczenie, spieszyłam się i mój czas spowolniono tą zmianą, aczkolwiek, swego rodzaju przejrzystość prezentacyjną, zdołałam zauważyć. Bardo pozytywna postawa pracowników, pan Bogdan wiedział gdzie, jaki artykuł się znajduje, natomiast kasjerka zachowała pełny profesjonalizm obsługi. Wprawdzie ilość stanowisk kasowych, także uległa redukcji, ale tego dnia nie miało to znaczenia, w czasie gdy tu byłam, sprawnie finalizowano zakupy klientów.