Opinia użytkownika: AgaB
Dotycząca firmy: X-KOM
Treść opinii: Zakupiłam w tym sklepie sprzęt z odbiorem osobisty płatność z góry. Tego samego dnia otrzymałam informacje iż sprzęt jest do odbioru. Gdy udałam się na miejsce i wystałam się w kolejce Pan za ladą oznajmił iż oni jeszcze nie otrzymali wpłaty i nie może mi wydać sprzętu mimo iż otrzymałam meila że można go odebrać. Pan poinformował mnie również że powinnam dostać jeszcze jednego meila z informacją o możliwości odbioru. Gdy przez kolejne trzy dni meil nie nadszedł zadzwoniłam na infolinie i dopiero gość który odebrał zaznaczył że towar jest opłacony i można go odebrać. Nie wspomnę już o 15 minutowym oczekiwaniu w kolejce na infolinii. Udałam się kolejny raz po odbiór zamówienia, a tam kolejna niespodzianka aby móc odebrać sprzęt Pan musiał zadzwonić do osoby z której konta było zamówienia żeby zweryfikować odbiorcę. Masakra jakaś. Wystałam się dwa razy w kolejce, straciłam czas na dojazdy a na koniec nie chcą wydać sprzętu bo muszą wykonać telefon. Nie polecam. Komunikacja wewnętrzna zdecydowanie do poprawy.