Opinia użytkownika: boroszka
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: 27 stycznia br. byłam klientem stacji benzynowej Orlen w Niemodlinie, na której tankowałam samochód. Na stacji panował ruch o średnim natężeniu, w stosunku do pory dnia (po godzinie 15). Bez problemu znalazłam wolny dystrybutor. Po podjechaniu pod niego od razu podszedł do mnie placowy, oferując tankowanie. Podałam rodzaj paliwa oraz kwotę i udałam się do kasy. W środku było bardzo czysto, pomimo warunków pogodowych panujących na zewnątrz (śnieg, błoto). Czynne były dwie kasy i obydwie były zajęte, jednak nie czekałam długo na swoją kole, ponieważ przede mną nie stał nikt. w kolejce. Pani obsłużyła mnie w sposób szybki, sprawny, z naturalną uprzejmością. Przed dokonaniem płatności zostałam zapytana, czy posiadam kartę Vitay. Zaprzeczyłam, w związku z czym ekspedientka zaproponowała jej założenie. Odmówiłam. Dokonywałam płatności kartą, co przebiegło bardzo szybko i sprawnie. Po zakończeniu procesu płatności pani obsługująca podziękowała, pożyczyła miłego dnia i pożegnała się poprzez "do widzenia". Odpowiedziałam tym samym i opuściłam budynek stacji.