Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: 24 stycznia udałem się do salonu Empik w Galerii Stary Browar. Pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne, głównie ze względu na nowy wygląd salonu w stosunku do wcześniej mi znanych. Salon jest dość mały, a znaczną jego przestrzeń stanowią wszelkiego rodzaju artykuły kuchenne, upominki, drobiazgi, kubki itd. Dawny Empik, który zawsze kojarzył się z bogatym asortymentem książek i płyt, zajmuje około 50% powierzchni handlowej.Kontakt z Obsługą jest w zasadzie niemożliwy - chciałem zapytać o jedną z pozycji książkowych. W całym salonie zauważyłem 2 Pracowników, zajętych wykładaniem towaru na półki. Obsługa jest rzeczowa, jednak niezbyt uprzejma. Mojego produktu nie było na stanie, nie zaproponowano mi jednak rozwiązania w postaci chociażby zamówienia dla mnie towaru z możliwością późniejszego odbioru.W przypadku literatury ciężko jest odnaleźć konkretny tytuł - nie jest to jednak niemożliwe, potrzebna jest przy tym jednak cierpliwość. Tytułu posegregowane są według nazwisk autorów, przy czym moją uwagę zwrócił bałagan w tej kwestii. Być może wynikało to z tego, że klient po zapoznaniu się z produktem nie odkłada zawsze towaru na miejsce.Część towaru, zarówno książek, jak i drobnych artykułów upominkowych, nosiła ślady użytkowania tudzież były po prostu uszkodzone. W pobliżu kasy znajduje się punkt odbioru paczek, co jest mało estetyczne (mnóstwo widocznych kartonów i taśm).Reasumując, daję 2/5 punktów. Porównania dokonuję w odniesieniu do Madrasu, gdzie łatwo o pomoc Obsługi, a także zdecydowanie przystępniejszą ofertę cenową. 2 punkty postanowiłem jednak przydzielić w związku z konkurencyjną w dalszym czasie bazą produktową.