Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Najpierw Euro Bank mnie, w-kurzył, bo przysłał informację za poprzedni miesiąc, że za przekroczenie limity na karcie kredytowej doliczają mi tzw. karę 40 zł. Nikt nie jest w stanie korzystać z karty do wysokości limitu, skoro jest on określony to karta powinna automatycznie być zablokowana i uważam to bezzasadne, gdy bank nakłada dodatkową opłatę za ten fakt. Uważam to za premedytację do ”naciągania” klienta na dodatkowe koszty. Moje niezadowolenie miało skutkować rezygnacją z karty po jej opłaceniu, bo konkurencja bankowa na rynku jest nie mała, poza tym mam karty innych banków i takich ”numerów” mi nie robią. Tym czasem bank, nieoczekiwanie nadesłał mi życzenia urodzinowe (przyjemną kartkę, bez specjalnych zdobień, jedynie akcenty w kolorze złotym miłym tekstem życzeń), co zdarzyło się już w przeszłości, jakieś 2 lata wcześniej. To niby tak niewiele, ale jakże sympatyczne zachowanie/działanie, łagodzące w obliczu wcześniejszego zdarzenia, co nie oznacza, że zmieniłam zdanie odnośnie zachowania w stosunku do wyznaczonego limitu. Jeżeli bank wyznacza limit, to powinien też zapobiec jego przekraczaniu, bo jeśli tego nie robi, klient ma poczucie naciągania, co najgorsze, w świetle prawa. Jednak życzenia urodzinowe wprawiły mnie w rodzaj dezorientacji, co o wcześniejszych postanowień. Jeszcze nie wiem, co zrobię, ale fakt życzeń, bardzo pozytywnie oceniam, co daje pewną ”nieważkość’ w starciu z nałożoną ”karą”.