Opinia użytkownika: Gabriela_186
Dotycząca firmy: iSpot
Treść opinii: Witam Wszystkich !chciałabym podzielić się moją opinią na temat podejścia, jakości obsługi i zaangażowania personelu w jednym z punktów I Spot. W październiku 2014r. udałam się do autoryzowanego serwisu w Katowicach w centrum handlowym Silesia City Center, aby oddać do serwisu telefon I Phone 5S (nie działający Touch ID). Niezwłocznie po wejściu do salonu I Spot można wyczuć przyjazną i otwartą atmosferę, która udzieliła się również mnie. Obsługa salonu z pełnym zaangażowaniem i uśmiechem jest natychmiast gotowa do podjęcia klienta. Cenna okazała się wiedza dobrze wyszkolonego personelu, podczas udzielania wyjaśnień do przedmiotowej reklamacji. Szczególnie zapadła w mojej pamięci Kobieta z obsługi - która z wielką pasją odpowiadała na moje pytania.Istotne jest to, iż cały proces reklamacji został załatwiony bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dużym zaskoczeniem był dla mnie kontakt telefoniczny z punktu, już w 6 dni po zgłoszonej reklamacji, to naprawdę bardzo szybki termin realizacji reklamacji. Proces reklamacji w punkcie I Spot zakończył się wymianą telefonu I Phone 5s na produkt nowy, wolny od wad. Wiem, iż w tym momencie większość z Was nie będzie zdziwiona, gdyż taka właśnie jest praktyka, jakość i filozofia producenta - produkt z wyższej półki i serwis również, aczkolwiek chciałabym w tym miejscu zwrócić uwagę na kwestię dla mnie najważniejszą z tej przygody, mianowicie, chcę zwrócić uwagę na fakt, który jest dla mnie najważniejszy - w całym procesie reklamacyjnym (w trakcie dwóch wizyt ) zostałam obsłużona tak samo na wysokim poziomie i z takim samym zaangażowaniem jak klient, który przychodzi wydać w salonie np. 8000,00 za laptopa mac'a. Ja natomiast nie dołożyłam do tego procesu nawet 1 zł, a z salonu wyszłam szczęśliwa. Życzyłabym sobie i Wam Wszystkim również tak miłych przeżyć w innym miejscach, w których kupujemy produkty czy usługi, gdyż obecnie jest to rzadkość.Pozdrawiam