Opinia użytkownika: rb_11
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: próbowałem kupić żyrandol, po wybraniu modelu pracownik działu przyniósł karton, z którym poszedłem do kasy. Okazało się, że zapłaciłem o 100 zł więcej. Poszedłem do działu obsługi klienta i poprosiłem o zwrot nadpłaty. Pani poprosiła pracownika działu, który stwierdził, że dał mi inny żyrandol, poprosiłem więc o wymianę na wybrany przeze mnie. Pan od żyrandoli wziął karton i poszedł. Po dłuższym czekaniu zapytałem Panią z obsługi klienta gdzie Pan z wybranym przeze mnie towarem, Pani odpowiedziała, że nie wie jak się umówiłem z jej kolegą. Poszedłem na dział a pracownik od żyrandoli udawał, że mnie nie zna. Poprosiłem kierownika, który zaczął wyjaśniać sprawę ze wszystkimi, dzięki temu moja wizyta w sklepie dobiegała już 1 godziny. Kierownik stwierdził, że zawalił pracownik, ale nie ma obecnie dla mnie wybranego towaru i w ciągu kilku minut przygotują mi paczkę. Nie miałem już czasu i umówiłem się na popołudnie, kierownik obiecał, że żyrandol będzie na mnie czekał. Pop południu udałem się ponownie do sklepu, Pan z działu znowu udawał, że nie wie o co chodzi, po przypomnieniu stwierdził, że nie mają tego modelu. Wyszedłem ze sklepu.