Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paweł_1386

Dotycząca firmy: E.Leclerc

Treść opinii: Często odwiedzam ten market, ale to co spotkało mnie 19 stycznia 2015 roku przeszło najśmielsze oczekiwania. Moja wizyta, która rozpoczęła się po 11,30 trwała zbyt długo, patrząc na czas jaki w markecie straciłem. Po wejściu do sklepu udałem się w kierunku chłodni z pierogami. Za nic nie mogłem odczytać cen, bowiem ich w ogóle nie było. Pomyślałem...niedopuszczalne. Skorzystałem więc z czytnika, który o dziwo wskazała mi pracownica układająca na tym stoisku towar. Może zapomniałbym o tym zdarzeniu ale...następnym etapem moich zakupów był zakup niewielkiej miski. Podszedłem do stoiska z tym towarem. Misek było wiele, więc zacząłem swój wybór dopasowywać do potrzeb mojej żony (kolor, kształt itp). Niestety na większości misek nie było odpowiednich cen. Kiedy wybrałem już konkretną miskę udałem się w kierunku czytnika. Niestety ten wyświetlał komunikat: "towar nie istnieje w bazie danych". Lekko zdenerwowany postanowiłem udać się do biura obsługi. Miła pani poinformowała mnie, że u nie także towar nie istnieje w bazie danych. Dodatkowo podszedłem do kasy ale pracownica również nie była w stanie odczytać ceny artykułu. Pracownica wezwała przez mikrofon pracownika działu AGD. Oczekiwanie trwało około 15 minut. W końcu pojawiła się "lekko" zdenerwowana pracownica, która zapytała: "o co chodzi?". Wytłumaczyłem i zapytałem, dlaczego nie ma w odpowiednim miejscu ceny artykułu. Pani odpowiedziała, ze to klienci są temu winni, bo przekładają ceny. Pracownica jeszcze dodała: "a co Pan taki zdenerwowany przy poniedziałku?...". Odpowiedziałem, że czekam tu już 15 minut, stąd moje zdenerwowanie. Dodałem ponadto..."pani twierdzi, że klienci są winni przekładania cen a czym wytłumaczyć brak możliwości odczytania ceny towaru w czytniku, kasie czy punkcie informacji. Reakcja klientki polegała na ciszy...Pozostawiam to bez komentarza i życzę sobie wyjaśnienia sytuacji i powiadomienia mnie o konsekwencjach wyciągniętych wobec pracownika tego sklepu. Uważam, ze jest to wyraźne zaniedbanie pracowników. Sklep ten nie będę polecał innym i sam nie będę do niego uczęszczał.