Opinia użytkownika: ulciia_
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: 31 grudnia chciałam kupić w sklepie Media Expert Powerbank do telefonu. Zakup danego modelu polecił mi pracownik tego sklepu. Przez dwa dni go próbowałam użyć ale miałam wrażenie że nie działa. 1 stycznia wróciłam do sklepu aby ktoś go sprawdził i powiedział czy działa. Dwie osoby sprawdziły go i powiedziały że jest sprawny ale okazało się że ma za słabą moc na mój telefon. Powiedziałam że w jego wyborze doradzał mi pracownik sklepu i zapewnił że będzie najlepszy i chcę go w takiej sytuacji zwrócić lub zamienić na inny z większą mocą. Pracownicy powiedzieli że nie mogę ani oddać ani zamienić. Ogólnie odniosłam wrażenie że traktują mnie jak złodzieja i byli bardzo nieprzyjemni a ja tylko oczekiwałam pomocy a ich strony. Wzięłam powerbank i wyszłam ze sklepu bardzo zawiedziona, ponieważ mam produkt który został mi polecony w sklepie a nie mogę go używać. Taki sklep jak Media Expert uważam że powinien mieć opcję zwrotu lub zamiany towaru. Traci sklep na zaufaniu, tym bardziej że tego zakupu dokonałam po poradach pracownika. Już wiem, że nie mogę na nich liczyć i pracownicy nie znają się na sprzęcie.