Opinia użytkownika: Katarzyna_4659
Dotycząca firmy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Treść opinii: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie jest według mnie totalnym nieporozumieniem. Zaczynając od lokalizacji - zimą trudno dojść do urzędu, niedostosowaniu lokalu do osób niepełnosprawnych a na obsłudze kończąc. W dziale pośrednictwa pracy dla osób niepełnosprawnych widnieje piękny plakat. A na nim osoba na wózku inwalidzkim triumfalnie krzycząca: " Jest praca! ". Zastanawiające jest tylko to, jak człowiek poruszający się na wózku miałby dostać się do urzędu przy Wąwozowej? Jedynym sposobem są wysokie schody. Brak udogodnień dla wózków zarówno inwalidzkich jak i tych dziecięcych - także na matkę z dzieckiem też czeka niespodzianka. Kolejny problem to obsługa klienta. Najgorzej mają Ci wykształceni, ale bez pracy - tacy usłyszą, że dla osób z ich wykształceniem nie było raczej nigdy ofert pracy i że głównie muszą działać sami. Indywidualny profil pomocy stworzony dla klienta oferuje bardzo dużo form pomocy - przykładowo profil 2 obejmuje staże, szkolenia, bony szkoleniowe i wiele innych - niestety w praktyce bardzo ciężko dostać się zarówno na staż jak i szkolenie. Panie w pośrednictwie pracy nie wiedzą, czy w danym momencie są środki na podjęcie stażu, czy oferowane są szkolenia, jeśli nie, to kiedy będą i czy w ogóle. Dobrym pomysłem, byłoby także podszkolenie personelu pośrednictwa pracy ze znajomości nowych zawodów. Niestety nie wszyscy wiedzą, jakie kwalifikacje daje dany zawód, co można po nim robić. Szkoda, że bezrobotni muszą traktować urząd pracy tylko jako przykry obowiązek podpisywania listy, bo niestety w większości tylko to udaje się tam bezrobotnym załatwić.