Opinia użytkownika: Katarzyna_4659
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Oceniając sklep przy ul. Marii Jaremy w Krakowie, chcę skupić się przede wszystkim na dwóch aspektach:1. Ludzie, którzy w nim pracują, czyli obsługa2. Wnętrze, organizacja sklepuI zacznę od punktu drugiego: Jeśli chcecie zrobić drobne zakupy to jak najbardziej ten sklep spełni Wasze oczekiwania. Zamiast dużego wózka weźcie koszyk. Niestety na ten koszyk często trzeba dłuuugo czekać. Wózki są w tym sklepie bardzo niepraktyczne ( wąskie alejki, dużo klientów, obsługa wykładająca towar - z wózkiem będzie Wam nie po drodze :) Kiedy klientów jest dużo trzeba naprawdę uważać, aby niczego nie strącić z półki. Osobiście, jestem klientką, typową kobietą, która lubi sobie przed produktem trochę "postać", zastanowić się, porównać. Niestety tu z trudem mogę to robić, bo alejki są tak wąskie, że problemem są już dwie osoby. To sprawy techniczne. A co z pracownikami? Osoby pracowników w tym sklepie rekompensują nam wszystkie wcześniej opisane niedogodności. Kobiety z poczuciem humoru, nawiązujące kontakty z klientami ( to dla mnie bardzo ważne), służące pomocą, konkretne. I w tym tkwi siła tego sklepu - w ludziach. Musicie wybrać - na czym bardziej Wam zależy - wygoda, doznania estetyczne czy dobra, miła obsługa? Tylko jedna rzecz, już jakiś czas temu, mocno mnie rozczarowała. Byłam świadkiem sytuacji, w której szefowa ( tak się domyśliłam) wylewała dość głośno pretensje na swoją pracownicę. Byłam tym faktem zniesmaczona. Uważam, że klient nie powinien być świadkiem takiego zachowania szefa, managera, właściciela. Do dziś mam przed oczami ten obraz.