Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Obsługa sklepu H&M, który odwiedziłam w grudniu 2014 roku jest na średnim poziomie, niezbyt zadowalającym. Pracownicy po wejściu do sklepu nie witają klienta pomimo znajdowania się na sklepie, blisko wejścia, widząc wchodzących klientów. Brak zainteresowania klientem przebywającym w sklepie ze strony pracowników- nie zaproponowano mi udzielenia pomocy w wyborze rzeczy, doradzenia. Po wybraniu produktu podeszłam do kasy, żeby zapłacić za daną rzecz. Przy kasie obsługiwały dwie kasjerki, do których czekały w kolejce po dwie osoby. Pracownica przy pierwszej kasie szybciej obsłużyła klientki, niż pracownica u której ja czekałam w kolejce, w związku z czym chciałam podejść do pierwszej kasy aby zapłacić za produkt. Niestety pracownica poinformowała mnie, żebym zapłaciła przy drugiej kasie, po czym odeszła na sklep bez słowa wyjaśnienia. Zachowała się nieprofesjonalnie. Natomiast druga kasjerka obsłużyła mnie bardzo miło, z uśmiechem na twarzy. Po przyjęciu zapłaty podziękowała i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu. W związku z powyższym jakość obsługi w tym sklepie oceniam na poziomie średni.