Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Freshmarket
Treść opinii: Sklep przy Kowalczyka otworzył się niedawno bo w okolicach października 2014 r. Czystość i prezentacja produktów na sali stoją na wysokim poziomie. Mimo, że w środku nie jest dużo przestrzeni to została ona dobrze zagospodarowana a asortyment jest dość urozmaicony i estetycznie ułożony. Przy świeżym pieczywie są torebki, przy warzywach woreczki. Wszystko wydaje się w porządku do czasu kiedy przyjrzymy się cenom. Dla mnie taki sposób prezentacji cen jaki został zastosowany w przypadku większości produktów w tym sklepie jest nieakceptowalny. Otóż dużym drukiem jest podana cena obowiązująca - uwaga - przy zakupie dwóch produktów. Natomiast cena pojedynczego produktu jest napisana mniejszym drukiem. Nie jest to niestety czytelne a wielu klientów może moim zdaniem wprowadzić w błąd. Wiele do życzenia pozostawia też czas obsługi klienta przy kasie, która jest tylko jedna. Pracownik robił wszystko wolno, ciągle się mylił, albo coś nie działało. Obsługa trzech osób stojących w kolejce z kilkoma produktami w koszyku trwała ponad 10 minut. Nieprzyjemny odbiór obsługi przy kasie pogłębia dodatkowo fakt, że jest ona dosłownie zawalona różnego rodzaju słodyczami przez co jest bardzo mało miejsca dla klienta. Tworzy to niepotrzebnie swego rodzaju barierę pomiędzy kasjerem a klientem, który może czuć się nieco przytłoczony. Na obronę pracowników sklepu, mogę powiedzieć, że są życzliwi i uśmiechnięci. Szkoda, że po odejściu od kasy pozostaje tak negatywne wrażanie.