Opinia użytkownika: Anna_5525
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Sprawa dotyczyła reklamacji zakupionego dzień wcześniej czajnika elektrycznego. Zakupiony czajnik miał niedziałający przycisk, o czym nie wiedziałam kupując go. Sprzedawca, kiedy przedstawiłam sprawę, w nieuprzejmy sposób oświadczył, że nie może wymienić towaru ani go zwrócić, gdyż towar był użytkowany. Zdziwiłam się bardzo taką wypowiedzią i tłumaczyłam nadal, że nikt czajnika nie używał, gdyż nie działa przycisk włączający gotowanie. Sprzedawca poprosił o zaczekanie, trwało to dość długo około 7-8 minut, po czym przyjął reklamację i oznajmił, że po około dwóch tygodniach kierownictwo sklepu rozstrzygnie czy dokonany zostanie zwrot gotówki czy wydany nowy towar. Poinformowana zostałam, że skontaktują się ze mną telefonicznie. Mimo upływu ponad dwóch tygodni, nie otrzymałam jednak telefonu z informacją. Udałam się osobiście do biura reklamacji sklepu Real, gdzie ponownie miałam wrażenie, że obsługuje się mnie z wielką łaską o czym mówiła mina sprzedawcy, burczenie pod nosem i nie patrzenie w oczy. Została mi wypłacona gotówka. Nie polecam zakupów sprzętu w sklepie real ze względu na nieuprzejmą, niekompetentna obsługę, problemy z terminami umów.