Opinia użytkownika: Małgorzata_2425
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Moja opinia dotyczy stoiska z serami. Oceniam obsługę źle, ponieważ prosząc o dany typ sera w odpowiedzi usłyszałam : " ale tego sera nie sprzedajemy w plasterkach tylko w kawałku". Może nie byłoby w tym nic złego , gdyby nie to, że pani z obsługi wyraziła taki negatyw jeszcze zanim określiłam w jakiej postaci chcę ser zakupić. A ser chciałam kupić właśnie w kawałku. Uważam , że w delikatesach, gdzie towary i obsługa powinny być luksusowe (ponieważ i ceny takie też są) niedopuszczalnym jest , aby pani na jakimkolwiek stoisku w taki sposób traktowała klienta. Nastawienie takie jest dalece negatywne i odpychające, a powinno być co najmniej pozytywne, a w dalszej części zachęcające do kupna. Dodam jeszcze , że za każdym razem gdy odwiedzam ten sklep to na powitanie zawsze pojawia się bardzo nieprzyjemny zapach czegoś co określiłabym jako zapach psującej się kapusty. Kolejnym negatywnym spostrzeżeniem jest to, że na półkach ( m.in.) z nabiałem już parokrotnie spotkałam się z przeterminowanymi towarami, ostatnio były to serki dla dzieci, których właśnie z tego powodu nie zakupiłam.