Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agnieszka_4052

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Po wejściu do dużego, przejrzystego i zadbanego sklepu bezpośrednio udałam się do działu z telefonami, który znajdował się na końcu sklepu. W centrum sklepu znajdowało się stanowisko- raty i kasa. Pracownice tych stanowisk były uśmiechnięte i życzliwie nastawione na klienta. W ciągu 15 min. oglądania tel. z bardzo szerokiego asortymentu nie zjawił się żaden z pracowników z pytaniem czy mógłby mi w czymś pomóc. W końcu sama podeszłam do pracownika, który udzielił mi informacji do osoby w jakim kolorze koszulki mogę zwrócić się z pytaniami. Gdy w końcu udało mi się porozmawiać z pracownikiem sklepu osoba ta okazała się kompetentna, była miła, nie próbowała za wszelką cenę zachęcić mnie do kupna jakiegokolwiek telefonu. Muszę dodać, iż ceny tel w sklepie rtv euro agd były zdecydowanie niższe niż w innych sklepach. Jednakże pracownik tego sklepu miał problem z poszukaniem tel., który zgodnie ze sprawdzeniem w komputerze znajdował się na sklepie, ale faktycznie nie można było go poszukać. Po dokonaniu wyboru tel. pracowni udał się ze mną do kasy. Po 40 min. tranzakcja dobiegła końca.