Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Cinema 3d
Treść opinii: Chcąc zobaczyć premierę filmową udałem się do kina CINEMA 3D w Lesznie. Rezerwacji miejsca dokonałem na stronie www, a odbiór biletów w dniu wyświetlania seansu. Wszystkie powyższe czynności przebiegły poprawnie, strona czytelna, kod rezerwacji przyszedł na adres e-mail terminowo, bez większych problemów przebiegł również odbiór biletów w kasie. Przed wieczornym seansem chcąc zakupić kawę, pracownik zebrał zamówienie, dokonałem płatności, po czym okazało się, że zamówienie nie może być zrealizowane gdyż brakuje kawy... w tle dało się słyszeć rozmowę miedzy pracownikami o awarii ekspresu, dolewaniu mleka z kartonu, zasłanianiu ciałem czynności wykonywanych wokół zamówionego kubka z kawą, gdzie finalnie została mi zaserwowana kawa której nie zamawiałem bez możliwości zmiany zamówienia, czy też rezygnacji z zamówienia. Ponieważ czynności trwały już ok 10 min. a seans prawie startował zniesmaczony całą sytuacją odebrałem kawę i udałem się na premierę. Kawę oczywiście wyrzuciłem.