Opinia użytkownika: Maciej_1019
Dotycząca firmy: Zdrowit
Treść opinii: W dniu 02.01.2015 o godzinie 18:01 odwiedziłem Aptekę Zdrowit w Katowicach, zlokalizowaną przy ulicy 3 Maja. Apteka ta jest dobrze oznakowana, dlatego nie miałem najmniejszego problemu, żeby do niej trafić. Umieszczony nad witryną apteczną duży baner z nazwą apteki oraz znajdujący się przy wejściu krzyż apteczny bez wątpienia powodują, że już z dużej odległości jest ona widoczna dla pacjentów. Zarówno drzwi jak i wszystkie witryny apteczne były czyste. Na drzwiach wejściowych znajdowała się informacja, że apteka realizuje recepty refundowane przez NFZ oraz umożliwia płatność kartą. Na drzwiach znajdowała się także informacja o godzinach pracy apteki. Wnętrze apteki jest bardzo estetycznie urządzone. Pomiędzy pacjentami, a farmaceutami nie ma barier w postaci szyb, dlatego apteka wydaje się być bardzo przestronna. W tym dniu w aptece panował porządek, jedynie podłoga była odrobinę zabrudzona. Należy jednak zaznaczyć, że w tym dniu były dość obfite opady śniegu. Po wejściu do apteki zauważyłem informacje o aktualnych promocjach. W kolejce przede mną znajdowały się 3 osoby. Ze względu na 3 czynne okienka okres oczekiwania na obsługę nie był długi i wyniósł 7 minut. W czasie stania w kolejce zauważyłem, że pracownicy apteki sprawnie obsługują pacjentów i w trakcie szukania leków nie prowadzą rozmów pomiędzy sobą. Przed podejściem do okienka każdy z pacjentów jest do niego zapraszany przez farmaceutę. Ja również zostałem w ten sposób poproszony gdy przyszła na to moja kolei. Obsługująca mnie farmaceutka była w wieku ok. 30 lat. Miała jasne, krótko ścięte włosy. Na twarzy miała delikatny makijaż, a jej paznokcie były pomalowane. Była ubrana w biały, wyprasowany fartuch. Posiadała identyfikator informujący o tym, iż jest technikiem farmacji, natomiast ze względu na jego przekrzywienie nie dostrzegłem jej imienia. Po zapytaniu w czym może mi pomóc odpowiedziałem, że potrzebuję leku na przeziębienie. Farmaceutka zapytała o moje objawy, po czym przyniosła wybrany przez nią lek. Poinformowała, że jest on dobrze przyswajalny, ze względu na jego formę podania (produkt rozpuszczalny w saszetkach). Farmaceutka nie umożliwiła mi wzięcie produktu do ręki, abym mógł zapoznać się z informacją na opakowaniu. Nie przedstawiła również żadnego alternatywnego produktu, abym mógł dokonać wyboru samodzielnie. Po zapytaniu czy zaprezentowany przez farmaceutkę lek będzie również niwelował odruch kaszlu farmaceutka odpowiedziała, że w pewnym stopniu tak, jednakże poleciła jeszcze zakup syropu, który wzmocni skuteczność terapii. Oba przyniesione przez nią leki były w bardzo atrakcyjnej cenie, o czym zostałem poinformowany. Farmaceutka poinstruowała mnie również w jaki sposób powinienem dawkować oba leki, natomiast nie poleciła żadnych innych produktów, które mogłyby skrócić czas mojej choroby, np. suplementów na wzmocnienie odporności. Farmaceutka zapakowała leki w małą reklamówkę, a po dokonaniu przeze mnie zapłaty wydała mi poprawnie resztę i dołączyła paragon. Pożegnała mnie słowami "do widzenia" i poprosiła kolejna osobę z kolejki. Obsługę oceniam dość dobrze. Umiejętnie przeprowadziła ze mną wywiad na temat choroby, jednakże nie zapytała mnie czy przyjmuje jakieś leki przewlekle bądź czy nie jestem uczulony na jakąś z substancji leczniczych. Polecone przez nią leki okazały się pomocne i szybko poprawiły mój stan zdrowia.