Opinia użytkownika: Monika_2987
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Wrażenia pozytywne co do jakości obsługi jak i oferty placówki. Personel kompetentny pod względem merytorycznym. Wizerunek - taki jak oczekiwany w banku- czysty elegancki uniform, idealna fryzura i makijaż u Pań. Bardzo szybka i bardzo miła obsługa. Perfekcyjne wnętrze, czysto, schludnie, stojaki z ulotkami ułożone tematycznie. Plakaty z aktualnymi kampaniami promocyjnymi dobrze usytuowane. Po skończonej obsłudze zawsze proponowane są dodatkowe usługi banku. Pierwsze wrażenie jednak po przekroczeni progu banku to sztywność i uprzejmość granicząca z absurdem. Pracownicy na widok klienta natychmiast STAJĄ NA BACZNOŚĆ i zawsze przepraszają za oczekiwanie (nawet wówczas, gdy jestem jedynym klientem). Ewidentny efekt szkoleń jednakże także musztra wywołuje głównie rozbawienie i zażenowanie wśród klientów banku. Poza tym bez zastrzeżeń.