Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Arkadiusz_488

Dotycząca firmy: Intermarche

Treść opinii: Jakość obsługi w ww. markecie niestety nie należy do najwyższych. Podczas wizyty w Intermarche w Lesznie czekałem kilka minut w kolejce (byłem w stanie to zrozumieć - był to okres poświąteczny, itd.). Jednakże podczas kasowania mojego towaru (na szczęście była to tylko 1 gra planszowa) okazało się, że cena na opakowaniu jest o ponad 12 zł niższa aniżeli ta, jaką zażądała ode mnie kasjerka (gdybym robił większe zakupy mógłbym tego nie zauważyć). Pani kasjerka powiedziała, że wydrukowała już paragon i musi skasować ode mnie kwotę wyższą. Oczywiście mogło mnie to nie obchodzić, ale poszedłem kobiecie na rękę. Przekierowała mnie do punktu obsługi klienta w celu zwrotu nadpłaty. Tam (po naduszeniu dzwonka - zgodnie z informacją na kartce formatu A4) poczekałem kolejnych kilka chwil za obsługą. Po opowiedzeniu całej mojej historii osobie "obsługującej", ów osoba zapytała się mnie "czy to aby na pewno to?" (odniosłem wrażenie, że moja historia nie przekonała tej osoby). Wytłumaczyłem pani, że poszedłem miałem zapłacić mniej, a zapłaciłem więcej i oczekuję na zwrot różnicy. Z niechęcią w spojrzeniu pani skorygowała mój paragon i zwróciła 12,80 zł. Szczerze mówiąc wyszedłem stamtąd z nastawieniem, że jeśli klient ma problem... to jest jego problem!