Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Chmielewska

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: obsługa poniżej krytyki... kupiłam półtorej roku temu kostium kąpielowy w h&m założyłam go dopiero w lato 2014r... kolor sie sprał po pierwszym praniu wiec oddałam go przy okazji jak byłam w Piasecznie do reklamacji... zgłosiłam reklamacje 28.12.2014r.. uzasadnieniem była utrata koloru... stały dwie dziewczyny przy kasie jedna zawołała młodego chłopaka szczupłego w okularach, poinformowała go o reklamacji a ten wyskoczył z uwagą... ironicznym głosem powiedział "reklamacja? w niedziele?" mógł tą uwage zachować dla siebie gdyż stałam tuż przed Nim... dziewczyny wypełniły formularz zwrotu lecz nie nabiły mi pieniedzy na karte h&m tak jak powinno być lecz ten chłopak powiedział mi że moge wzamian wybrac sobie coś dziś w cenie kostiumu... nie było nic przykuwającego moje oczy więc musiałam na siłę wziąć kurtkę.. gdy poszłam z kurtką do kasy znowu usłyszałam uwagę chłopaka że utrata koloru nie jest żadnym powodem do reklamacji... czułam się wyśmiana... kiedyś dałam kombinezon do reklamacji w Piasecznie i bez problemu mi miła dziewczyna przyjęła a teraz bardzo się zraziłam... byłam nastepnego dnia z mama też w h&m w Piasecznie i znowu widziałam tego chłopaka... chyba znowu mu coś nie pasowało bo chodził z skwaszoną minom , jak mu nie pasuje ta praca to niech zmieni... FATALNA OBSŁUGA