Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Beskid
Treść opinii: Dnia 13 grudnia chciałem skorzystać z usług przewoźnika, firmy Beskid. Niestety, niewielki bus podjechał zapełniony i mógł zabrać tylko jedną osobę, a na przystanku czekało kilku potencjalnych klientów, w tym ja. Zostaliśmy poinformowani o braku miejsc oraz niemożliwości stania w busie, gdyż w razie kontroli kierowca ponosi odpowiedzialność i to on będzie ukarany. Bus natychmiast odjechał pozostawiając uczucie niesmaku. Wcześniej na przystanku rozmawiałem z jedną Panią, która powiedziała iż takie sytuacje często miewają miejsce. Dlaczego zatem przewoźnik nie wyciągnie konsekwencji i nie wprowadzi dodatkowych busów i nie zwiększy częstotliwości odjazdów, lub większych busów zamiast obecnych. Wygląd busa oceniam bardzo dobrze, natomiast zachowanie personelu i kompleksowe podejście firmy do prowadzonego interesu - słabo.