Opinia użytkownika: Emilia_529
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Poszukiwałam kurtki dla syna. Na wejściu nie zostałam przywitana ale to cecha charakterystyczna dużych sieciówek. Gdy przechodziłam obok osoby z personelu usłyszałam " dzień dobry". Na dziale dziecięcym towar był uporządkowany, na matkach były ceny, poprawnie była oznaczona strefa przeceny i nowej kolekcji. Na dziale niestety nie było sprzedawcy. Sama więc starałam się dopasować dziecku kurtkę. Wybór był niewielki więc podeszłam do kasy w celu zapytania o dostępność rozmiarów z danego modelu. Po około 2 min podeszła do kasy pani i odpowiedziała mi, że wszystko jest wywieszone. Nie zaproponowała mi, że pomoże mi coś wybrać, dziecko się moje niecierpliwiło a byłam obwieszona innymi zakupami i pomoc pani na pewno doprowadziłaby do zakupów. Wróciłam więc na dział dziecięcy "walczyć" z kurtkami. Niestety po kolejnym czasie nic nie wybrałam i opuściłam sklep. Podsumowanie: myślę, że pani powinna zaproponować mi pomoc albo chociaż poszukać potrzebnego mi rozmiaru w innym sklepie (ta sieciówka ma taką możliwość).