Opinia użytkownika: Łukasz_2172
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: W dniu 21.12.2014 około godziny 18:00 odwiedziłem Sephorę w Centrum Handlowym Bonarka. Po wejściu do sklepu po 2 minutach zostałem zapytany przez osobę z obsługi czy może mi w czymś pomóc w sposób miły i uprzejmy. Czas reakcji na klienta był prawidłowy, ponieważ miałem chwilę na zapoznanie się z ofertą. Odmówiłem, ze względu na to, iż byłem konkretnie zdecydowany na odpowiednie perfumy. Po podejściu do kasy zostałem obsłużony od razu, sprzedawczyni prawidłowo mnie obsłużyła, ale raczej z uwagi na to że ma takie zadanie, nie przejawiała jakiegoś większego zainteresowania klientem. Kasjerka nie zaproponowała mi dodatkowego produktu i nie poinformowała o możliwości zapakowania prezentu. Dopiero po moim pytaniu wskazała miejscie gdzie 2 osoby pakowały prezenty. Nie dostałem ani jednej próbki, pomimo tego, że wydałem około 600zł. Stanowisko do pakowania prezentów było ulokowane w rogu z tyłu salonu, dlatego mało osób go widziało i miało świadomość, że jest możliwość bezpłatnego spakowania prezentów. Obsługę przy pakowaniu prezentów oceniam bardzo nisko. Obydwie dziewczyny rozmawiały o czymś w momencie kiedy podszedłem, niechętnie przerwały rozmowę i niezbyt estetycznie spakowały mi prezenty, po czym wróciły do rozmowy. Sklep był posprzątany, nie było bałaganu na półkach pomimo sporego ruchu. Obsługę przy kupowaniu perfum oceniam neutralnie (czas oczekiwania przy kasie na plus, zapytanie czy w czymś pomóc na plus, brak próbek na minus), przy pakowaniu na niskim poziomie.