Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Chociaż była godzina ok. 18-ej (22 grudnia), ”gorączka” przedświątecznych zakupów i ilość klientów w sklepie, nie miały ujemnego wpływu na organizację handlową placówki – zaopatrzenie, postawa pracowników, wygoda przemieszczania się, ogólny wygląd, obsługa kasowa. Najpierw na sklepie, pytałam pracownicę Iwonę o pewne artykuły, potem ta sama pani znalazła się w jednej z kas, choć do pozostałych, czynnych nie było zbyt długich kolejek. Ten sklep dba o wizerunek, klienci są traktowani z należytą kulturą, ich zadowolenie jest priorytetem. Pogrupowane asortymentami artykuły, były przejrzyście widoczne, a w dziale obsługi wagowej (mięso, sery, wędliny), trzy pracownice dbały o, prawie bieżącą obsługę. Czas przedświąteczny, zawsze charakteryzuje wzmożonym ”ruchem” kupujących i Polo Market był przygotowany na tę wzmożoność.