Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: morele.net
Treść opinii: Jednym słowem "tragedia". Przez 5 lat robienia zakupów przez internet nie spotkałam podobnej sytuacji. Główne wady to : sprzedaż używanych produktów i nie informowanie o tym, produkt który kupiłam nie działał, był zniszczony (na stronie błędna informacja o tym że produkt można zwrócić, a okazuje się ze nie - system ma błąd...), niemili obsługujący na infolinii, gwarancje i reklamacje tylko u producenta - oczywiście klient ma się sam wszystkim zająć - nie było o tym informacji niestety, odbiór osobisty w siedzibie , a opakowanie zniszczone jakby mój pies walczył z nim cały wieczór. Kupowałam prezent na ostatnią chwilę - teraz załuję że nie poxzytałam o nich opinii. Może ktoś mi wyjaśni za co te nagrody jakości - chyba za grube łapówki z kasy oszukanych klientów !