Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Miła obsługa, pracownik na kasie zawsze przywita i pożegna klienta używając zwrotów"dzień dobry, dziękuję, do widzenia". W razie potrzeby otwierane są następne kasy, a klient nie czeka w kolejce dłużej niż 3 minuty. Na sklepie jest czysto i przejrzyście, a pracownik zapytany o konkretny produkt zawsze pomoże. Wiele do życzenia pozostawia fakt, iż w ofercie od dziś powinny być ryby reklamowane w telewizji i w gazetkach promocyjnych, natomiast będąc jednym z pierwszych klientów rano przy otwarciu sklepu nie otrzymałem promocyjnych ryb gdyż przyjechało ich w dostawie zbyt mało. Zważając na fakt, że ryby są reklamowane już przed promocją (co ma na celu przyciągnięcie klienta), a okazuje się, że tych ryb nie ma już chwilę po otwarciu sprawia to, że klient może się poczuć oszukany.