Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Jubitom
Treść opinii: Odmówiono mi dwukrotnie naprawy bransoletki mimo że ciągle jest ona w ofercie sklepu! Za naprawę byłem skłonny zapłacić a z technicznego punktu widzenia była śmiesznie prosta. Poniżej pełna historia. Oczywiście biorę całkowitą odpowiedzialność za moje słowa poniżej, do których czuję się upoważniony po własnych doświadczeniach.Byłem zadowolony ze sklepów tej sieci do pierwszego razu gdy chciałem naprawić zerwaną bransoletkę (dziecko pociągnęło i po sprawie) - otóż FIRMA ZOSTAWIA KLIENTA BEZ ŻADNEJ POMOCY. Tak szanowni Państwo. Ich własny wyrób, który - uwaga - DO DZISIAJ JEST W SPRZEDAŻY nie może zostać naprawiony. Odmowę otrzymałem dwukrotnie. Nawet panie sprzedające były zdziwione bo jak przyjmowały bransoletkę do serwisu poinformowały tylko, że to prosta naprawa (wypadł tzw. teleskop łączący ogniwa) i będzie kosztować ok. 90PLN + koszty materiału (np. teleskopu). Ucieszyłem się, jednak na drugi dzień już zostałem poinformowany, że NIE MA MOŻLIWOŚCI naprawy!!! Produkt, który ciągle leży w gablotach jest sprzedawany klientom i nie są oni informowani, że w przypadku uszkodzenia mogą wyrzucić złom do śmieci lub sprzedać na wagę. Bransoletka ta akurat jest dosyć kosztownym złomem z białego i żółtego złota aktualnie w cenie ok 1350PLN. Ze swojej strony na pewno będę szukał pomocy u rzecznika konsumentów bo dla mnie to skandaliczne żeby tak zostawiać klientów bez pomocy. Dodam, że w tych sklepach wydałem dziesiątki tysięcy na zegarki i biżuterię na szczęście jeszcze wszystkie pozostałe nabytki są ok. A co jeżeli Certina czy Tissot też nie będą "naprawialne" choćby wysiadła tylko bateria?Oczywiście pozostawiam decyzję w Państwa rękach, ale moim zdaniem takie podejście do klienta zasługuje na dezaprobatę z naszej strony. Dla kontrastu pierścionek z białego złota, który kupiłem w konkurencyjnym salonie stracił jedną z cyrkonii i w tym samym salonie za DARMO sprawa została rozwiązana błyskawicznie. Wstyd dla jubitom'u ja już tam na pewno zakupów nie zrobię - stracili dobrego klienta bo przyoszczędzili trochę wysiłku i dobrych chęci!