Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Internet jest dla mnie podstawowym narzędziem pracy, więc korzystam z niego każdego dnia. Tymczasem 15 XII, zupełnie nieoczekiwanie nastąpiła przerwa w jego dostępie. Niewiele myśląc, zadzwoniłam do Orange, gdyż korzystam z Neostrady, TP, a tą aktualnie zarządza Orange. Komunikat w słuchawce bardzo szybko przekierował mnie do działu obsługi technicznej, gdzie miła pani, sprawnie i skutecznie rozwiązała mój problem, wystarczyło, że podałam jej nr błędu, jaki wyświetlał mi komunikat zamiast połączenia internetowego. Sprawna, fachowa pomoc to jest to, co lubię najbardziej i taką uzyskałam, podczas tego połączenia z infolinią. Wykonałam kilka prostych czynności, zgodnie z poleceniem pracownicy, która miała podgląd do mojego konta i łącze wróciło. Na koniec miłe słowa i zaproszenie: gdyby coś się jeszcze działo, proszę dzwonić. Obsługa rewelacyjna.