Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Ponik

Treść opinii: Dzisiejszego dnia wszedłem do opisywanego przeze mnie sklepu, wówczas przeszedłem się po alejkach i stwierdziłem, że jest bardzo duży ruch. Tak więc pierwsze spostrzeżenia jakie miałem w zasięgu wzroku to to, iż jeden z działów był praktycznie tak ciasny, że nie dało się przejść. Podszedłem do pracowniczki pytając gdzie jest dany produkt - stwierdziła wskazując mi drogę 'gdzieś na chłodni, bądź przy mlekach w kartonie'. Nie jest to postawa godna szacunku w stosunku do klienta. Udałem się w stronę kas biorąc pierwszy lepszy smakołyk i stałem w długich kolejkach - jednak wszystkie kasy były otwarte. Pracowniczki kasujące nie działały dosyć szybko, zaś jedna z nich pytała non stop koleżankę, jak dany produkt się kasuje (nie miała plakietki z napisem "uczę się"). Wyszedłem ze sklepu więc ze zniesmaczoną miną.