Opinia użytkownika: Aleksandra_1711
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: W sklepie było sporo klientów, co wiązało się także ze sporym bałaganem , zwłaszcza na stołach z produktami przecenionymi. Sklep jest dość duży, ale było w nim dostatecznie dużo pracowników. Kolejka także była znaczna, ale zwróciłam uwagę, że pracują wszystkie kasy, więc nie była to wina pracowników, którzy wypełniali swoje obowiązki. Dodatkowo kilku pracowników krążyło na sklepie pomagając klientom lub układając rozrzucone przez nich ubrania. Na jednym ze stołów z przecenionym towarem znalazłam bluzę, która bardzo mi się spodobała ze względu na nadruk. Ewidentnie została wrzucona na stół przez klienta, ponieważ nie miała metki z obniżoną ceną, jedynie cenę regularną. Interesował mnie większy rozmiar, więc zapytałam o jego dostępność panią z obsługi będącą na sklepie. Pani wzięła ode mnie bluzę i powiedziała, że musi najpierw sprawdzić w komputerze czy na sklepie jest większy rozmiar. Uprzedziła mnie, że może to chwilę potrwać i poprosiła, żebym pooglądała przez ten czas inne rzeczy. Po krótkiej chwili wróciła, znalazła mnie i poinformowała, że na sklepie powinno być jeszcze kilka sztuk. Zaczęła jej dla mnie szukać. Po kilku minutach przekazała moją sprawę koleżance (została poproszona do telefonu czy kasy), która równie sumiennie przeczesywała cały sklep. Niestety okazało się, że aktualnie bluzy zostały zdjęte ze sklepu i przeniesone na magazyn, ale istnieje szansa, że będą dostępne znowu po świętach. Pani uprzejmie sprawdziła dla mnie dostępność bluzy w sklepie, do którego mam najbliżej, podała mi numer produktu i kod. Całość obsługi mimo ogólnego przedświątecznego zamieszania oceniam bardzo dobrze.