Opinia użytkownika: Krzysztof_12
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Dziś 3-krotnie kontaktowałem się z infolinią UPC, bo jak się okazało zachwalany przeze mnie ostatnio konsultant popełnił poważny błąd, czym zastanowił nawet swoich kolegów. Powiedział mi o nierealnej możliwości usługi multiroom. W rzeczywistości ona nie działa i moje tygodniowe oczekiwanie zakończyło się smutkiem. Zadzwoniłem, by odstąpić od umowy. Najpierw trafiłem na kobietę - strasznie powolną, niczym żółw, co chwila dopytywała o to samo, wkurzyłem się i rozłączyłem. Potem znów ta sama osoba, na końcu konsultant przekazał sprawę do kogo innego, i powiedział że sami oddzwonią. I tak też się stało. Rozmowa trwała prawie godzinę, chcieli zaproponować rekompensatę, ale nie zgodziłem się. Nie dałem się także zbałamucić na przedłużenie umowy, prawdopodobnie zrezygnuje całkowicie z usług m-c przed końcem umowy. Kilka razy system IVR sam mnie rozłączył, no nie przystoi takie zachowanie.