Opinia użytkownika: Marcin_532
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Zagęszczenie stacji benzynowych w Warszawie jest ogromne, tak jak rozpiętość cen paliw na każdej z tych stacji. Powodem, dla którego po raz pierwszy przyjechałem do Orlenu na Połczyńskiej była najniższa cena "markowego" paliwa w Warszawie. Ceny istotnie są atrakcyjne, bo stacja na Połczyńskiej jest swego rodzaju wyznacznikiem kierunku cen paliw, bo podróżując po Warszawie nie znalazłem stacji topowego koncernu z niższymi cenami. Jeśli chodzi o ceny produktów towarzyszących paliwu, to nie zauważyłem specjalnej różnicy pomiędzy innymi stacjami. Szerokość oferowanego asortymentu nie jest wprawdzie zbyt duża, ale jest to spowodowane małymi rozmiarami stacji i nie przeszkadza w skorzystaniu ze wszystkiego co na stacji jest zwykle potrzebne. W kwestii wyglądu całego miejsca powiedzieć należy, że pomimo małych rozmiarów części handlowej, stacja oferuje dostatecznie dużo dystrybutorów dla samochodów osobowych, że nigdy nie zdarzyło mi się czekać w kolejce, a jest to bardzo miłe na stacji przy trasie Poznań-Warszawa i przy zjeździe z autostrady. Dystrybutory na stacji są czyste, podobnie jak ich otoczenie i kosze na śmieci. Kostka brukowa na stacji wprawdzie nie jest najczystsza, z uwagi na zabrudzenia z benzyny których nie można uniknąć, ale przed wejściem nie ma niedopałków, a cały parking jest utrzymywany schludnie i estetycznie. Na zewnątrz zatem stacja spełnia wszystkie standardy jakich oczekujemy wizytując na stacjach paliw. Wewnątrz, w części handlowej, powierzchnia utrzymana jest równie czysto i estetycznie. Towary na półkach nie są porozrzucane a wszystkie z nich można łatwo znaleźć i zabrać ze sobą do kasy. Otoczenie kas również utrzymane jest w dobry sposób, choć wolałbym mieć więcej miejsca i kontaktu z obsługującym mnie pracownikiem, zamiast szerokiego wyboru prezerwatyw. Jak wspomniałem jednak, wygląd powierzchni handlowej spełnia oczekiwania klientów przyzwyczajonych do obsługi na każdej innej stacji benzynowej o tak małej powierzchni. Moja ocena za wygląd miejsca obsługi jest obniżona w związku ze stojącymi między dystrybutorami wiadrami z detergentem do mycia szyb. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że każde wiadro wypełnione było wodą zabarwioną na czarno, co zrozumiałe w okresie zimowym. Problemu można jednak łatwo uniknąć, przynajmniej na niektórych stanowiskach. Kompetencje personelu są odpowiednie do zajmowanych stanowisk. Nikt nie oczekuje od pracownika stacji benzynowej pomocy w rozwiązaniu krzyżówki i empatii w zrozumieniu problemów, więc pracownicy okazują adekwatną do sytuacji grzeczność i kulturę. Nie spotkałem się wcześniej z przypadkiem kiedy pracownik lub pracowniczka nie umieli mnie obsłużyć, ale zdarzało się że jedni pracownicy akceptowali płatność za tankowanie i numizmat w jednej transakcji kartą, inni zaś oczekiwali dwóch autoryzacji, co sugeruje, że ktoś z nich nie miał racji. Podczas mojej ostatniej wizyty pracowniczka była grzeczna i sprawnie prowadziła mnie przez obsługę oczekując osobnych płatności za tankowanie i za kupon lotto, co jest jak najbardziej poprawnym postępowaniem. Pracowniczka stacji prosiła mnie o wykonanie kolejnych kroków, pytała o kartę Vitay i zaoferowała przekąskę podczas zakupu, spełniła więc w mojej opinii wszelkie oczekiwania jakie stawia zarówno klient, jak i pracodawca, bez zbędnego stresu dla tego pierwszego i najważniejszego uczestnika procesu. Reasumując, stacja odpowiada oczekiwaniom i oferuje bardzo korzystne ceny paliw z marką jakiej szuka każdy kierowca. Polecam każdemu !