Opinia użytkownika: Krzysztof_12
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Byłem dziś po inny kabel do TV, bo się okazało, że ten sprzedany przy zakupie tv nie współgra z moim kinem domowym (sprzedawca telewizora nie popełnił błędu). Dość długo nikt nie podchodził do mnie, więc sam zacząłem szukać obsługi. W końcu trafiłem na promotora Samsunga (tego samego, który sprawdzał działanie nowo nabytego telewizora) i znów zaskarbił sobie u mnie sympatię, z racji fenomenalnej wiedzy i podejścia do klienta. Wytłumaczył co i jak, potem wrócił by podpowiedzieć jak się obsługiwać z nowo zakupionym kabelkiem. Super!Podszedłem później to stoiska z telefonami, by rozejrzeć się za urządzeniem dla mojej mamy - uprzejmy pan chciał mi pomóc, ale grzecznie podziękowałem. Później podeszła do mnie miła praktykantka, i udzieliła stosownych wyjaśnień. Na koniec poszedłem do kasy, gdzie również miło zostałem potraktowany. Jestem zadowolony.